marți, 6 septembrie 2011

Interviu cu lili..lili

mihatinadina: Buna si mersi ca ai acceptat acest interviu!
lili..lili: Salut si e placerea mea!
mihatinadina: Cum ti s-a parut stardoll ptr prima oara?
lili..lili: Pai...Stardoll-ul ptr mn e o experienta placuta si cand am  intrat pe acest site ptr prima oara mi s-a parut ceva deosebit cu toti banii si hainele amuzante. Deci intr-un cuvant stardoll-ul e cool!
mihatinadina: De cand timp joci stardoll?
lili.lili: Nu stiu exact de cat timp, dar stiu cand am inceput sajoc. Pe 12 noiembrie 2010, deci aproape un an.
mihatinadina: Cine ti-a dat ideea sa joci stardoll?
lili..lii: Pai nici eu nu mai stiu, cred ca o prietena.
mihatinadina: Cum ti-a venit ideea sa-ti creezi asa albumul?
lili..lili: Pai cred ca eram pasionata de scris atunci si doream sa scriu in continuu.
mihatinadina: Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu.
lili..lili: Trebuia sa accept, nu...? Nu raspunde. La revedere.
mihatinadina:Pa!



              Uitati-o pe lili..lili:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu